Office 365, Microsoft tarafından sağlanan e-posta ve takviminize her yerden erişebileceğiniz, Office dokümanlarınızı (Word, Excel, PowerPoint vb.) web üzerinden düzenleyebileceğiniz, anlık mesajlaşma ve görüntülü sesli konferans yapabileceğiniz, dosyalarınızı paylaşabileceğiniz bir bulut platformudur.
Office 365 Web Uygulamalarını kullanmaya başlamak için tarayıcınızdan https://www.office.com adresine giriş yapılarak “Sign in” butonu tıklanır.
E-posta adresi ile giriş yapılır.
Açılan ekranda Word, Excel, PowerPoint, OneNote gibi uygulamaları bilgisayarınıza yüklemeden çevrimiçi olarak web tarayıcısı üzerinden kullanabilirsiniz.
Örnek olarak Word kullanımı için Word butonu tıklanır isterseniz boş bir doküman açabilir ya da Office üzerinde tanımlı şablonlardan bir tanesini seçerek kullanmaya başlayabilirsiniz.
Boş bir şablon seçerek devam edildiğinde, aşağıdaki gibi düzenleme çıkmaktadır.
File butonuna tıklandığı zaman görünüm aşağıdaki gibidir. Farklı kaydet seçeneği ile bilgisayarınıza kaydedebilir. Eğer Office uygulamaı bilgisayarınızda yoksa PDF olarak indirebilirsiniz.
Paylaş butonu ile istediğiniz kişi ile çevrimiçi olarak dokümanı paylaşabilirsiniz.